Kiemelt bejegyzés

2017. április 23., vasárnap

Digitális tananyag




 Az alábbi képeken látható az általam készített digitális tananyag. Igyekeztem fotókkal, videóval színesíteni, ami remélhetőleg sikerült is.
Az órán már kipróbálhattam jómagam is, hogy milyen egy ilyen tananyagot összeállítani, illetve kiállni a táblához és ott megoldani a feladatokat. Megvallva az őszintét nagyon élveztem. Ha tanítanék olyan tárgyat, ahol lehetőségem lenne ilyet használni, biztosan belevinném, lehet hogy sok idő mire egyet összerakunk, ami ugyebár igényes, és szép, de mindenképpen megéri. A gyerekek biztosan élveznék, és főként azért, mert hiába van az eszköz, sok pedagógus nem él a lehetőséggel. A tanulóban pedig ott van a kíváncsiság....
Ami még az időigényességre vonatkozna, miután két-három darabot összerak az ember, egyre könnyebb lesz. Nekem ez volt a második alkalom, hogy használtam ezt az alkalmazást, de tudtam vele boldogulni, és könnyen kezelni.

1 megjegyzés:

  1. Szia Dóri!!!

    Gratulálok a blogodhoz, nekem nagyon tetszik a tiéd, vélhetően azért is mert azonos az érdeklődési körünk, gondolva itt a sportra és egészséges életmódra! Nagyon ötletesnek találom a feladataid és igényesnek! További sok sikert!

    Puszi, Fanni

    VálaszTörlés