Kiemelt bejegyzés

2017. február 20., hétfő

Szakmai bemutatkozás

Az Eszterházy Károly Egyetemen kezdtem el idén, azaz 2016/2017-es tanévben az osztatlan tanárképzésben a közösség művelődési-testnevelő tanári szakpárt.

Előtte is itt végeztem tanulmányaimat, melyet sikeresen befejeztem, 2015/2016-os tanévben. Diplomámat testnevelő-edző alapszakon szereztem meg.

A felsőoktatási intézményben való tanulmányaim elkezdése előtt, a hajdúböszörményi Bocskai István Gimnáziumban jártam, 4 tanévet, humán tagozatos osztályba, majd német, és testnevelő fakultációt választottam. A gimnáziumi éveim sikerének, és a sikeres érettséginek köszönhetően nyertem felvételt az egri főiskolára.

2013-ban sikerült megszereznem a német középfokú, B2-es nyelvvizsgámat.

Tanulmányaim után, általános iskolában, vagy középiskolában szeretnék tanítani.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése